neljapäev, 1. detsember 2016

Sumoturniir

Meie Sumo reeglid
  • matšis osaleb 2 robotit
  • matši alguses on robotid suunaga vastase poole, tagumine ratas valgel äärejoonel
  • matš algab kohtuniku märguande peale
  • robot ootab 3 sek ja siis algab liikumine
  • võistluse võidab see, kes kogub 2 matšivõitu
  • kaotaja on see robot, mis esimesena puudutab laua pinda väljaspool sumoplatsi
  • kui robotid "jooksevad kinni" siis tuleb uus matš
  • võistlus on turniirisüsteemis

neljapäev, 24. november 2016

NXT valgusanduri kasutamine Sumo jaoks

Lisa robotile valgusandur, vt juhendist lk 22. NB! Valgusandur peaks vaatama enda ette maha.
Tee programm mis töötaks lõputult mustal pinnal ja kui näeb valget siis pöörab tagasi.





Tsükli sees on:

  1. otse lõputult liikumisega plokk
  2. valgusanduri plokk mis on ühendatud 2 kontakti
  3. tagurdamise plokk 1 pööre
  4. keeramine 200 kraadi (degrees).

neljapäev, 17. november 2016

Roboti silmad

Lisa oma robotile sonar ehk kauguseandur - see võimaldab mõõta kaugust. Kokkupaneku juhised on komplektisoleva juhendi lk 28. 

Ülesanne 1: 
programmeerida robot nii, et kasutatakse sonarit. 

  1. robot ootab 3sek
  2. hakkab liikuma otse lõputult (unlimited)
  3. kuni näeb takistust siis tagurdab 
  4. keerab uude suunda
  5. liigub edasi uues suunas.
Vajalikud blokid: 




Ülesanne 2: 
Täineda eelmist programmi nii et robot liiguks lõputult.

teisipäev, 13. september 2016