- matšis osaleb 2 robotit
- matši alguses on robotid suunaga vastase poole, tagumine ratas valgel äärejoonel
- matš algab kohtuniku märguande peale
- robot ootab 3 sek ja siis algab liikumine
- võistluse võidab see, kes kogub 2 matšivõitu
- kaotaja on see robot, mis esimesena puudutab laua pinda väljaspool sumoplatsi
- kui robotid "jooksevad kinni" siis tuleb uus matš
- võistlus on turniirisüsteemis
neljapäev, 1. detsember 2016
Sumoturniir
Meie Sumo reeglid
neljapäev, 24. november 2016
NXT valgusanduri kasutamine Sumo jaoks
Lisa robotile valgusandur, vt juhendist lk 22. NB! Valgusandur peaks vaatama enda ette maha.
Tee programm mis töötaks lõputult mustal pinnal ja kui näeb valget siis pöörab tagasi.
Tsükli sees on:
- otse lõputult liikumisega plokk
- valgusanduri plokk mis on ühendatud 2 kontakti
- tagurdamise plokk 1 pööre
- keeramine 200 kraadi (degrees).
neljapäev, 17. november 2016
Roboti silmad

Ülesanne 1:
programmeerida robot nii, et kasutatakse sonarit.
- robot ootab 3sek
- hakkab liikuma otse lõputult (unlimited)
- kuni näeb takistust siis tagurdab
- keerab uude suunda
- liigub edasi uues suunas.
Täineda eelmist programmi nii et robot liiguks lõputult.
neljapäev, 3. november 2016
esmaspäev, 31. oktoober 2016
teisipäev, 13. september 2016
esmaspäev, 23. mai 2016
Tellimine:
Postitused (Atom)