Koosta programm, kus lüliti tingimusteks on värvi anduri poolt kindlaksmääratavad värvid.Iga värvi äratundmiseks on loodud lülitisse oma programmiblokk, mis ütleb värvi nime ja jääb ootama, kuni värv muutub. Programm on korduses ja väljub kordusest, kui vajutatakse keskmisele nupule, seejärel ütleb Game Over.Vaata videot:
- Selles programmis kasutad korduseblokki Loop. Loop‐i vaikeväärtus on lõpmatu arv kordi. Mõnikord võidki nii jätta, sest alati saad programmi katkestada aju pealt Tagasi nuppu vajutades. Väga lihtne on teha kordusbloki katkestus ka selle peale, et vajutatakse näiteks aju keskmist nuppu või määratakse kindel ajavahemik sekundites.
- Lisaks kasutad Sa tingimuseblokki Switch. Kui Sa paned Switch‐i sisse üle kahe valiku, siis on programmi ilusama väljanägemise huvides parem valida päisest palettide kaupa esitamine ehk Tabbed View. Rohkem, kui kahe valikuga Switch‐i puhul sisestatakse alati ka tegevus, mis juhtub siis, kui toimub midagi, mida ei ole etteantud valikutes. Selle paleti nimi on Default Case ja see on musta täpiga märgitud. Sinna ei pea midagi sisestama.
- Kui Sul on kordusesse pandud valiku korral heliline tegevus, siis võib sama valiku kordumise puhul tekkida nn papagoiefekt, et programm muudkui korrutab sama heli. Seda saad vältida, kui paned heli esitamise järgi ootebloki, mis laseb programmil edasi minna siis, kui toimub värvi muutus ‐ Change Color. Ei usu? Võta see blokk maha ja kuula papagoid!
Kuidas teha
- Lisa käivitusbloki järgi Loop. Määra Loop lõpetamiseks aju keskmisele klahvile vajutamine.
- Lisa peale Loop‐i lõppu Sound blokk, mis mängib Game Over.
- Lisa Loop sisse Switch.
- Lülita Switch ümber Tabbed View‐sse. Lohista Switch laiemaks.
- Määra Switch‐i valikuks värvi mõõtmine.
- Tee Switch‐i sisse kokku 5 valikut, millest üks on vaikimisi. Nelja valiku sisse pane vastavalt kollane, nroheline, punane, sinine värv. Viimane valik, mis on vaikimisi ehk muud variandid, jäta tühjaks.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar